1. أزاي أسجل في متجر المنتجات؟

ممكن تسجل في متجر المنتجات بكل سهولة بالضغط على "تسجيل الدخول" اعلي يسار الصفحة وبعد كده اختار "إنشاء حساب".

كمان ممكن تسجل دخولك في المتجر لما توصل لمرحلة الدفع، بعد ما تخلص استعراض وطلب منتجات يونيليفر اللي بتفضلها.

2. ازاي أستفيد من متجر منتجات يونيليفر؟

متجر منتجات يونيليفر الجديد هو المكان الوحيد اللي ممكن من خلاله تطلُب المنتجات اللي محتاجها من موزّعك المفضّل وفي نفس الوقت تحصل على مكافآت قيّمة مش موجودة غير اونلاين.

ده غير إنك بمجرد ما تشترك في متجرنا بتشترك تلقائياً في "برنامج المكافآت" اللي بيمنحك نقاط للولاء مع كل منتج تطلبه.

استخدِم النقاط دي للتسوق من صفحة المكافآت الرائعة واللي تم تصميمها مخصوص علشان تلبي كل احتياجاتك!

3.  أزاي ممكن أتسوق من متجر يونيليفر فود سوليوشنز عبر الإنترنت؟

  • زور صفحة "تسوق منتجاتنا " بالضغط عليها ضمن القائمة أعلى الصفحة
  • اختار موزعك المفضل من القائمة
  • ضيف المنتجات اللي حابب تشتريها لسلة المشتريات من خلال الضغط على زر "أضف إلى السلة" واللي موجود تحت صورة المنتج.
  • لما تخلص عملية التسوق اضغط على "المتابعة إلى الدفع"
  • لاستكمال طلبك، سجّل الدخول إلى حسابك الخاص (لو كان عندك حساب) ولو ماكنش عندك حساب، كمل عملية إنشاء الحساب للاستفادة من بنقاط الولاء لطلبك.
  • استمتع بمزايا "برنامج المكافآت"!

4. اية الشروط اللي لازم استوفيها عشان أقدر اشتري من متجر المنتجات؟

علشان تقدر تستخدم متجر المنتجات لازم تكون عميل حالي عند أحد الموزعين المُدرج أساميهم في القائمة في صفحة متجر المنتجات.

5. ايه المعلومات اللي لازم أقدمها لتسجيل دخولي في متجر المنتجات؟

ممكن تستخدم نفس معلومات تسجيل الدخول اللي استخدمتها لما انشأت حسابك الخاص في موقعنا، لأنها نفس المعلومات اللي بتمنحك امكانية الاشتراك في "برنامج المكافآت".

6. ايه اللي ممكن أعمله لو معنديش حساب عند أيّ من الموزعين المذكورين؟

لو حابب إنك تكون عميل عند واحد من الموزعين المعتمَدين من يونيليفر، ممكن تطلع على معلومات الاتصال بموزعينا وتنشأ حساب خاص بيك عند الموزع اللي تختاره مباشرة.

7. أزاي ممكن اشوف سجل طلباتي؟

اتجه لأعلى يسار الصفحة وسجل الدخول لحسابك الخاص – لما يظهر لك اسم المستخدم الخاص بحسابك اختار "سجل الطلبات" من قائمة تسجيل الدخول نفسها.

8.  مين المسؤول عن توصيل طلبي؟

الموزع اللي اخترته هيراجع طلبك ويوصله ليك وفقاً لشروطك المتفق عليها.

9. امتي هيتم توصيل طلبي؟

هيتم توصيل طلبك وفقاً لمعاد التوصيل اللي حدّدته والترتيبات اللي اتفقت عليها مع موزعك.

10. اعمل ايه لو طلبي ماوصلنيش؟

موزّعك هو اللي بيتحمل مسؤولية توصيل طلبك، ولو طلبك ماوصلكش اتصل بموزعك على طول أو راسله على الايميل: orders@unileverfoodsolutions.eg

11. ازاي ممكن أعرف الأسعار المعتمَدة في متجر المنتجات؟

الأسعار المعروضة مش أسعار نهائية انما أسعار البيع بالتجزئة الموصى بيها من يونيليفر فود سوليوشنز. وبيتم استخدام الأسعار دي لاحتساب نقط الولاء اللي بتكسبها، أمّا الأسعار النهائية المعتمدة فدي بتختلف حسب موزّعك المفضل اللي بتختاره انت.

12. الاشتراك في برنامج "برنامج UFS مكافآت الولاء"

لما تنشأ حسابك الخاص على موقعنا هيتم تسجيلك مباشرة في "برنامج المكافآت" للولاء. ولو عايز تعرف أكتر عن برنامج الولاء، اضغط هنا

 

تُطبّق الشروط والأحكام